Skončite s marketingom - je to vaša práca

01.04.2020 Tlačové správy, Videá Tlačové správy, Videá

Pri téme "vypnutia krajiny" vidím tri zásadné riziká.
Prvé - premiér, ktorý má byť v ťažkých časoch lídrom a prijímať zodpovednosť za krajinu, sa opäť raz pokúša hrať svoje marketingové hry s prieskumami a hádzať zodpovednosť na občanov. Slovensko sa nedá riadiť anketami, a v časoch krízy už tobôž nie.
Druhé riziko - "vypnutie krajiny" sa môže podpísať na nižšom šírení vírusu, no určite ho nezničí úplne a po uvoľnení opatrení sa nákaza začne šíriť nanovo. Lebo asi ťažko si vieme predstaviť, že by sme Slovensko hermeticky vedeli uzavrieť od zvyšku sveta.
Tretie riziko je v drastickom dopade na ekonomiku, ktorá je beztak ťažko skúšaná dôsledkami pandémie na celom svete. Celý nápad sa mi zdá byť sociálnym experimentom, ktorý by mohol priniesť nepredvítateľné dôsledky v podobe paniky medzi ľuďmi a úplnej straty dôvery v štát, pričom medicínske účinky takýchto opatrení dnes nepotvrdzujú žiadni odborníci a rodia sa len v hlave Igora Matoviča.

Vyzývam k zdravému rozumu aj koaličných partnerov, aby zastavili tento experiment a sociálne inžinierstvo a na druhej strane dbali na poctivé dodržiavanie doteraz prijatých opatrení.







Zdroj: https://www.facebook.com/pellegrini.peter/videos/149600599759125/